Nová technická podpora Adobe v České republice a na Slovensku

Po delší době se dostávám zpět ke svému blogu a rád bych vysvětlil některé změny, které nstaly v rámci technické podpory Adobe na našem trhu.

Někteří z vás jste si možná všimli, že v průběhu května došlo ke změnám v rámci poskytování technické podpory k produktům Adobe. Česká republika a Slovensko se přiřadili k zemím, pro které zajišťuje Adobe technickou podporu centrálně. Po mnoha letech jsme se tedy rozloučili se servisem, který zde poskytoval Techsoft Servis. Z jednoho pohledu je to škoda, protože Techsoftu Servis má velmi zkušený tým, který zná produkty Adobe velmi podrobně a byl schopen řešit i velmi komplikované dotazy. Na druhé straně ale změna přináší některé kladné stránky. Nová centralizovaná podpora má mnohem lepší napojení na vnitřní procesy Adobe, a tak je schopná daleko snáze poskytovat služby zákaznického servisu. Měli bychom tedy lépe a rchleji řešit vaše požadavky týkající se například problematiky aktivací, či bezplatných upgradů.

Technická podpora je poskytována v českém jazyce v pracovní dny od 9:00 do 17:00 na telefonním čísle: +420 239 016 347

E-mailem se můžete s naší podporou spojit prostřednictvím e-mailové adresy: czech_support@adobe.com

Poznámka: Doporučuji primárně telefonovat, protože v rámci telefonu jste schopni rychleji vyjasnit váš problém či požadavek. E-mail používejte až pro zaslání doplňkových informací. Také při použití e-mailu nepoužívejte komprimované přílohy, které často blokuje bezpečnostní filtr Adobe.

Budu velice rád, pokud nás budete informovat o svých zkušenostech z fungování nové technické podpory – jak pozitivní tak negativní.

12 thoughts on “Nová technická podpora Adobe v České republice a na Slovensku

  1. Dobry den, som vas fanusik zo Slovenska. Mal by som zaujem si zapojit student. Licence adobe, neviem sa dopatrat ako na to. Help linka nefunguje a na mail tu uvedeny nikto nereaguje. Dakujem.

  2. Dobrý den,mám nový notebook MSI a platím si Photoshop na Adobe Cloud. Jenže program strašně drhne a při zpracování fotek ve formátu RAW ( nově NEF ) strašně zamrzá. Poradí mi někdo ? V angličtině se mi to úplně řešit nechce. Na starém notebooku chodil program perfektně.
    Děkuji za pomoc,

  3. Potřebuji ukončit platby, nemám žádné vaše služby, přesto platím nechtěně už 5 měsíců cca 360 Kč.

    • Dobrý den, aj vam pomohli, alebo vyriesili ste to? mam taky isty problem a potrebujem pomoct

  4. Naprosto nepochybně pravidelně mě posíláte faktoru když jsem dávno zrušil (asi po 5 ti měsících) a odstranil vše z mého PC. Žádám okamžité ukončení ukončení plateb

    • mozem sa spýtat, vyriesili ste to? mam taky isty problem, len mne uz nechodia faktory, len v banke mam o tom zaznam. a stale mi peniaze stravaju. vedeli by ste mi pomoct?

  5. Deaktivovala som adobe uz pred 3 mesiacmi, jedine co to urobilo ze mi neukazuje moj plan aby sa dal nejak doslova zrusit, ale peniaze mi mesacne bere. POTREBUJEM ZRUSIT CELE KONTO!!!!!

  6. Stále mi dluží peníze, které mi bez mého vědomí neoprávněně strhli!

  7. Zkoušel jsem volat, ozývá se nějaká sekvence v angličtině, co tam je nevím, neumím anglicky. Jednou jsem psal e-mail – nikdo na něj nereagoval, dnes (22. 1. 2024) jsem zkoušel napsat nový se žádostí o řešení potíží, které on-line technická podpora v angličtině i s dálkovým přístupem do mého PC neodstranila. Uvidím, jestli mi na něj někdo zareaguje.

Napsat komentář